W trosce o Państwa bezpieczeństwo i komfort oraz najwyższą jakość świadczonych przez nas usług hotelowych wdrożyliśmy w naszej firmie przepisy o ochronie danych osobowych. Informujemy, że w Forrest sp. Z o.o., obowiązują zasady RODO.
Przyjęcie europejskich standardów ochrony danych osobowych oraz wprowadzenia Polityki Bezpieczeństwa, dają możliwość zagwarantowania bezpieczeństwa danych osobowych Klientów oraz skutecznej realizacji ich oczekiwań. W tej chwili w naszym hotelu, wszystkie etapy świadczenia usług hotelowych są dokładnie dokumentowane i monitorowane. Zdobywane w ten sposób wnioski umożliwiają natychmiastowe korygowanie nawet najmniejszych odchyleń od obowiązujących procedur i standardów. Dzięki temu proces przetwarzania danych osobowych naszych Klientów jest zawsze w pełni bezpieczny. Regularnie badany jest także poziom satysfakcji klientów, a każda uwaga jest szczegółowo analizowana, dzięki czemu klienci mają bezpośredni wpływ na zmiany w działalności i organizacji hotelu.
Wierzymy głęboko, że podjęte przez nas działania dają Państwu jeszcze większy komfort w kontaktach z naszym hotelem.
Zapoznaj się z Informacją o przetwarzaniu Twoich danych osobowych
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Forrest sp. Z o.o. ul. Spichrzowa 13, 80-750 Gdańsk
- W sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw możesz się skontaktować z nami przez e-mail:forrestspolka@gmail.com lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany powyżej.
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy (rezerwacji/zakupu usługi hotelowej), w tym do:
- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu, w tym rezerwacji i zakupu usługi hotelowej;
obsługi reklamacji; - obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. drogą telefoniczną lub e-mail);
- kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług.
- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu, w tym rezerwacji i zakupu usługi hotelowej;
Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych. Będziemy przesyłać informacje handlowe pocztą elektroniczną jeżeli wyraziłeś na to zgodę.
- Odbiorcą Twoich danych osobowych będą: partnerzy realizujący usługi płatnicze, dostawcy usług marketingowych, hostingu stron internetowych, wsparcia IT lub analizy stron internetowych,
- Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Twoje dane osobowe przechowujemy przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych
Ważne: okres przechowywania danych może być różny w zależności od celu przetwarzania danych:
- Dla użytkowników kupujących usługę hotelową: 6 lat od końca roku kalendarzowego, w którym był zakup.
- Dla użytkowników, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych do realizacji celów przesyłania informacji handlowej/marketingowej drogą elektroniczną, do momentu wycofania zgody.
- W przypadku użytkowników, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych do celów marketingowych: do momentu wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
- Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Jeżeli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego.
- Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Jeżeli nie podasz danych, nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z naszego serwisu.
- Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych (do wystawienia Faktury wymagane dane to: NIP, dane adresowe nabywcy, nazwa nabywcy). Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.
- Twoje dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach analizy behawioralnej oraz źródła pochodzenia (strona www, blog, kampania, itp.), konsekwencją takiego przetwarzania będzie dopasowywanie przesłanych treści w oparciu o wspomnianą analizę (podział ze względu na zainteresowania czy też zaangażowanie).
Mechanizm Cookies. Odnośniki do innych stron
Cookies:
- Strona korzysta z plików cookies „sesyjnych” (zapisywane do czasu opuszczenia strony, zamknięcia przeglądarki) oraz stałych (zapisywane na komputerze na określony okres czasu).
- Użytkownicy stron mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie i blokowanie plików Szczegółowe informacje na ten temat zawarte są w pomocy lub dokumentacji przeglądarki internetowej.
- Wyłączenie plików cookies najczęściej spowoduje ograniczenie lub zablokowanie niektórych funkcjonalności strony.
Pliki cookies podmiotów trzecich:
- Na stronie www. www.forestapartmets.pl wykorzystywane są pliki cookies strony trzeciej – Google Analytics – więcej informacji można znaleźć na stronie: google.com/analytics/learn/privacy.html
- Pliki Cookies stosowane na stronie głównej i podstronach internetowych www.forestapartmets.pl nie przechowują danych osobowych.